Tarieven budgetbeheer
Budgetbeheer Standaard
Alleenstaande- Gratis intakegesprek
- Opstartkosten €149,-
- Openen beheerrekening
- Opstellen budgetplan
- Betalen vaste lasten
- Betalen overige rekeningen
- Bepalen en uitkeren leefgeld
- Afspreken betalingsregelingen
- Opstellen spaarplan
- x
- x
- x
- x
- Beëndigingskosten €165,-
Budgetbeheer Standaard
Samenwonend- Gratis intakegesprek
- Opstartkosten €179,50
- Openen beheerrekening
- Opstellen budgetplan
- Betalen vaste lasten
- Betalen overige rekeningen
- Bepalen en uitkeren leefgeld
- Afspreken betalingsregelingen
- Opstellen spaarplan
- x
- x
- x
- x
- Beëndigingskosten €165,-
Budgetbeheer Comfort
Alleenstaande- Gratis intakegesprek
- Opstartkosten €165,
- Openen beheerrekening
- Opstellen budgetplan
- Betalen vaste lasten
- Betalen overige rekeningen
- Bepalen en uitkeren leefgeld
- Afspreken betalingsregelingen
- Opstellen spaarplan
- Aanvragen kwijtschelding
- Aanvragen toeslagen
- Controleren verzekeringen
- Verwerken post
- Beëndigingskosten €165,-
Budgetbeheer Comfort
Samenwonend- Gratis intakegesprek
- Opstartkosten €195,-
- Openen beheerrekening
- Opstellen budgetplan
- Betalen vaste lasten
- Betalen overige rekeningen
- Bepalen en uitkeren leefgeld
- Afspreken betalingsregelingen
- Opstellen spaarplan
- Aanvragen kwijtschelding
- Aanvragen toeslagen
- Controleren verzekeringen
- Verwerken post
- Beëndigingskosten €165,-
**Opslag voor een huishouden met problematische schulden 1 persoon 15% Opslag voor een huishouden met problematische schulden meerdere personen 25%
Budgetcoaching
Aangezien iedere situatie weer anders is werkt Budget Hulp Groningen voor budgetcoaching niet met een vast tarief. Neem gerust contact met ons op zodat wij je alvast een globale inschatting kunnen geven van de kosten. Budgetcoaching is bedoeld voor korte duur, soms kan 1 afspraak al afdoende zijn en in sommige gevallen, moet ik vaker langskomen.
Budget Hulp Groningen biedt de volgende administratieve diensten:
Thuisadminstratie – serviceabonnement
Deze service is speciaal voor mensen die moeite hebben met het bijhouden van de administratie of het begrijpen van alle lastige brieven die ze krijgen. Dit komt enerzijds doordat veel zaken digitaal worden verstuurd, anderzijds doordat men minder tijd heeft of neemt om een goede administratie aan te houden.
Heb jij in je directe omgeving geen kinderen of andere mensen die je kunnen helpen met administratie en bankzaken?
Heb je ook moeite met de digitale ontwikkeling en het regelen van je administratie en bankzaken via de computer? Lukt het je door ziekte niet meer om zelf je administratie te doen? Zou het dan niet mooi zijn als er een vertrouwd iemand is die je daarbij op een persoonlijke manier ondersteunt en zaken voor je regelt?
Ben je geïnteresseerd in thuisadministratie of kent u iemand die met thuisadministratie geholpen kan worden? Neem dan contact op en komen wij bij je thuis langs of bij de instelling waar je verblijft, voor een kennismakingsgesprek. We bespreken met jouw de mogelijkheden waarmee wij je kunnen ondersteunen. We maken daarna een nieuwe afspraak om de administratie en financiële situatie in kaart te brengen.
Administratie éénmalig op orde brengen
Samen met jouw bekijken we bij je thuis de gehele administratie. We zorgen dat alles netjes en overzichtelijk wordt opgeborgen en geven je de bijbehorende uitleg. Je krijgt een overzicht wanneer je welke administratieve handelingen zelf moet verrichten.
Maandelijkse ondersteuning
Wil je liever dat we elke maand bij je langskomen? We brengen je administratie op orde en helpen je elke maand met de administratieve zaken zoals het verrichten van betalingen en het uitzoeken en beantwoorden van correspondentie.
Tarieven overige administratieve zaken
Let op! Indien je gebruikt maakt van een thuisadministratie – serviceabonnement vervallen onderstaande kosten.
Werkzaamheden | Kosten | Aanvullenden informatie |
Aanvragen toeslagen | €15,- per toeslag | 2 toeslagen €25,- |
Aanvraag voorlopige teruggaaf | €30,- | |
Belastingaangifte | €55,- | |
Belastingaangifte echtpaar | €68,50 | |
Kwijtscheldingen | €39,75 | per kwijtschelding |
Voorkomen ontruiming | €50,- per uur | |
Administratie omtrent verhuizing | €50,- per uur | |
Openen beheerrekening tarief bank | ||
Overig | ||
Km vergoeding | €0,25 p/km | Indien meer dan 20 km |
Onze Locatie
Adres: Meerkoet 9,
9665 MX Oude Pekela
Telefoon: 06- 19626078
Email: info@budgethulpgroningen.nl